Visie en missie van stichting AABA

Visie

De visie van Stichting AABA luidt; “het streven naar bestaansverbetering van de leden van de CAMBES gemeenschap -middels het in de wet verankerde recht op participatie- door er voor te zorgen dat de CAMBES zonder enig onderscheid, zich als volwaardige burgers kunnen ontwikkelen en ontplooien op de verschillende maatschappelijke domeinen binnen de Apeldoornse samenleving en dat ze hun rechtmatige positie en eigenheden hierin kunnen verwerven”.

Belangrijk is de noodzakelijke aandacht voor de eigenheid van groeperingen binnen onze maatschappij. Integratie met behoud van de eigen identiteit/eigenheid, veronderstelt dat onderlinge kruisbestuiving, wederzijdse kennisneming en waardering van de verschillende culturen en eigenheden binnen onze samenleving ruimte verdienen om gezond te kunnen bloeien.

Missie

Willen, moeten en kunnen participeren.【すぐに使える最大4000OFFクーポン配布中】【MAX】マックス【業界初!!】充電式フィニッシュネイラ TJ-35FN1-BC/50A 18V(5.0Ah)フルセット品(※本体・バッテリ・充電器・ケ
オムロン  パーソナル 保湿機 エアマスク ねむり保湿  HSH-100
ペアリング マリッジリング 結婚指輪 プラチナ Pt900 2本セット 天然 ダイヤモンド 日本製【NEWショップ】 】【プラチナ】【結婚指輪】【ペアリング】
アンティーク イギリスアンティーク家具 ライティングビューロー デスク 1930年頃 英国製k204
【運賃見積り】【直送品】サカエ SAKAE 中量棚C型 C-2755
日本ベッド S シルキーポケットソフトマットレス 11193シングルサイズ【代引き不可商品となります】※搬入経路を必ずご確認ください。
【和鉢e-チェーフィング(黒漆スタンド+和鉢35cm)粉引唐草 PS-15708】 幅370×奥行370×高さ165(mm)【業務用】【グループA】
【同梱・代引き不可】 Promark プロマーク バッティングトレーナー・変化球マシン軟式用 HT-015
K18 0.5ctダイヤモンドエタニティリング『reine』今なら0.5カラット[VS?SIクラス E?Dカラー 無色透明 GOOD?VERYGOOD] -品の良さと女性らしさを求めて…婚約指輪 結婚
アップリカ ラクーナ コンフォート[コントラストレッドRD] CTS対応 A型ベビーカー ファーストベビーカー 両対面式 P10◎